نیروهای فرامنطقه ای به دنبال ناامنی در منطقه هستند
نوشته شده توسط : abbuse

امیر سرتیپ ' محمدحسین دادرس' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا افزود: نیروهای فرامنطقه ای كه وارد منطقه شده اند، هیچ گاه به دنبال ایجاد امنیت برای مردم نیستند بلكه به دنبال منافع نامشروعی خودشان هستند.

امیر سرتیپ دادرس خاطرنشان كرد: با ایجاد ناامنی در منطقه، ثروت كشورها قابل تاراج و دستبرد بیگانگان خواهد بود.

وی یادآور شد: شیطنت های رژیم صهیونیستی و دنیای استكبار در بین برخی ملت های مسلمان منطقه غفلت ایجاد كرده است.

معاون هماهنگ كننده ارتش تصریح كرد: ملت های مسلمان منطقه می توانند با همكاری، اتحاد و تقویت روابط خود و استفاده از قابلیت های موجود در دنیای اسلام امنیت منطقه را بدون حضور نیروهای فرامنطقه ای ایجاد كنند.

امیرسرتیپ دادرس افزود: تقویت روابط میان كشورهای اسلامی با یكدیگر و همچنین با نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت آفرین و به نفع ملت های منطقه است.

وی با تاكید بر حضور پرشور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مشاركت گسترده مردم در پای صندوق های رای در سراسر ایران اسلامی سیلی بود كه بر پیكره استكبار جهانی وارد شد.

وی همچنین درمورد اظهارات اخیر باراك اوباما رییس جمهوری آمریكا مبنی بر استفاده از راه های دیپلماتیك برای مذاكره با ایران گفت: این سردرگمی كه امروز در دنیای غرب و استكبار جهانی شاهد هستیم به دلیل قدرت سیلی بود كه ملت ایران در جریان این انتخابات بر پیكره دنیای استكبار وارد كرد.

رییس ستاد مشترك ارتش افزود: ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات نشان داد كه از سیاست ها، راهبردها و رهنمودهای مسوولان بویژه رهبرمعظم انقلاب جدا شدنی نیست.

امیر سرتیپ دادرس با بیان این كه نیروهای مسلح كشورهای منطقه می توانند قدرتمند باشند، اظهارداشت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با توكل به خداوند متعال، تبعیت از ولایت فقیه و بنیه دفاعی خود، توانایی بالایی در ایجاد امنیت برای منطقه دارند.

وی همچنین درمورد اظهارات ضد و نقیض رسانه های رژیم صهیونیستی مبنی بر احتمال حمله این رژیم وجود دارد، تاكید كرد: رژیم اشغالگر قدس توانایی حمله به ایران بویژه به تاسیسات هسته ای كشور را نداشته و ندارد.

رییس ستاد مشترك ارتش خاطرنشان كرد: رژیم صهیونیستی می داند كه چنین اقدام نابخردانه، عواقب خوشایندی برای این رژیم به دنبال نخواهد داشت و تا زمانی كه پیوند و ارتباط ما با ولایت فقیه قوی است، جمهوری اسلامی ایران در عالی ترین شرایط اقتدار قرار دارد.

سیام**1478





:: برچسب‌ها: دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: